Oopsi..!

Anneli: Då lämnar jag den i botten (violence) men Knowing får jag nog se själv för Oscar hade tydligen sett den redan, schystot.

Du måste göra massa vägghopp och såntdär för att ta dig så långt?? :O Jag har har kommit nån nivå över 180 och där är det stopp för mig för jag hinner verkligen inte, har inte riktigt fått kläm på det med att ta flera våningar i taget än.





Det var inte riktigt meningen, eller så värst välbehövligt, att ta en tuppis på si sådär tre timmar plus/minus nån halvtimme. Ingick heller inte i beräkningarna.

Och när jag vaknade hade Oscar lagt sig och somnat för han tyckte att han hade försökt väcka mig men jag blev bara sur. Jag la mig annorlunda vid ett tillfälle, låg på soffan och helt knöligt, och när han säger god morgon så tycker han att jag grymtar "Vi får väl se" och jag tyckte jag sa det helt vanligt, men hade ont lite här och var på grund av hur jag låg, med kuddar och filtar och grejer under mig.

Somnade om och nu när jag vaknade ville jag grina, har legat med knäna lite åt fel hål, istället för böjda åt rätt håll har dom varit böjda uppåt typ, inåt med knät. Nästan så jag inte vill stå upp och ont gör det. Men jag har lärt mig min läxa, aldrig sova på halva soffan "bara sådär".

Aja, det är la inte hela världen. I värsta fall blir det väl att dygna i natt men då har jag ju massa bra film att titta på, haha! :thumbup: Men men, lite pizza i magen så dagen kommer igång, inte en favorit i repris dock, så vi kan titta på första otecknade Alice in Wonderland för jag är sugen på att se den som går på bio nu som Oscar kallar tvåan, och han har inte sett den första. Das is got, eller nåt :P

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HAH, den var ju bra - "Vi får väl se" ;p

2010-03-09 @ 19:35:31
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jo, en del combos måste det ju bli om det ska gå... Men jag har en annan "uppgift" för att nå nästa nivå, ta mig till våning 400 UTAN combos... den kommer jag aldrig klara :(

2010-03-10 @ 07:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0