Nya place här hemma





Minns ni att jag för ganska länge sen sa att vi gjort nåt här hemma?
Och jag skulle visa sen när vi hade städat?
Bör ha varit strax innan vi fyllde år, men jag kan inte kolla.
Får upp nåt om nåt skript-skit när jag försöker.

I vilket fall så var det detta vi hade gjort.
Oscar har dels fått ett nytt, större skrivbord.
Och jag har hans gamla till min lilla dator.
Och vi är nöjda, förutom att Oscar tycker att man får städa, haha!
Men jag tycker det är skönt att ha nånstans att sitta ordentligt!

Ber om ursäkt för suddiga bilder.
Vet inte om det beror på att batteriet var nära slut,
eller om kameran bara var trött eller sur.
Men, bilder är ju bilder?

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Men guuuud sicken fin blomma! Så himla fin kruka, också.. hjärtat är ju superfint! :love:



Wow! Jag trodde inte ni satt alls så! :O Har upplevt att ni sitter längre ifrån ju! HIH, hej Oscar! :D

2010-03-11 @ 09:32:07
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0