No smile

Det är så konstigt, för innan jag hämta smilies så har jag emellanåt känt att jag velat använda "vanliga" som ;-) eller så, för att man ska få fram hur man är när man skriver. Framför allt ironi kan ju vara svårt att få fram och bara allmänt så är smilies bra.

Men nu får jag liksom inte ut nåt där jag vill ha med dom. Men det kanske kommer, när jag vant mig vid att jag "får". Dagens I-landsproblem, men jag som sett fram emot att få använda dom små söta gobbarna och så vill det sig inte, hah!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är nog bara en vanesak :D

2010-03-10 @ 21:12:35
Postat av: ♥ Jasas

Det är utan tvekan en vanesak! :D

2010-03-10 @ 21:33:06
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0