Klantarsel #1

Puh, vilken kväll vi haft här idag!

Jag skulle fota blomman jag fick av pappa. Vet att det är minilite batteri kvar i kameran men jag vet inte riktigt var laddaren är men jag tänkte att ett litet foto ska jag la hinna med.

Startar kameran som säger "Slut på minne" vilket betyder att minneskortet sitter inte i och då ville jag slita av mig allt mitt hår och sätta mig i en pöl och lipa.

Men det gjorde jag inte, jag skrev till Hanna och förklarade eftersom jag skrivit innan att jag skulle lägga upp bild, och gör jag inte det veet jag att hon kommer fråga, men så hade hon läget på så vis.

Började fundera på vaar det kunde vara. Vet att sist jag hade det hade jag det i min lilla dator men tog ut det för att det inte skulle förstöras.

Tänkte jag på att lägga det på nåt bra ställe, till exempel i kameran, så jag visste var jag hade det sen? Nej, inte direkt. Men jag trodde mig veta var det var i alla fall.

Skulle bara lyfta på röva och kolla, men var lite upptagen så jag satt och surade på mig själv istället för min klantighet.

När jag väl lyfte på arslet och gick till första stället jag trodde den låg på, så låg den där. Så nu ska jag lägga in bilderna i ett nytt inlägg tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HAHAHA, så det var därför du berättade om minneskortet! :love:

2010-03-11 @ 09:27:43
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0