Grönare gräs

Jag har haft en affär.

Blogg.se har stött mig ifrån sig med allt strul och grejer så jag har vänt mig till Wordpress för att se om gräset är grönare på andra sidan. Just nu verkar det så.

http://jeinyn.wordpress.com/

Jag kommer nog vara så omständig att jag dubbelbloggar. Eller, det blir bara skriva blogg gånger en gång, men så publicerar jag det i båda, känns det som just nu. Ah, jag vet inte.

Jag vill ju inte tappa kommentarer eller så härifrån heller, för jag är så osäker på att byta till WordPress, det känns som jag kommer stanna här ändå.

Aaaah, ambivalent! Ett, två, tre!

Att det ska vara så svårt?! Jag kanske får börja kolla på egen domän direkt, så vet jag ju hur det blir. Men nääh, ahh! GAAAAH! Sliter av mig håret, över en blogg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0