Flumidum

Haha, jag måste ju testa att blogga med smilies :D Så jäkla kul, jag är så nöjd! Och så var dom dessutom väldigt söta, det är ju alltid ett plus! :love:

Sitter och funderar på hur långt dagen ska gå innan vi får tummen ur. Frukosten väntar, men nu blir det väl mer brunch. Sen vill jag börja bege mig till mamma. Oscar ska eventuellt inte med för han hade date med sin lillebror. Men, jag säger att så många gånger och nätter han har lämnat mig, kan han gott ligga själv och gråta i den stora sängen ikväll, haha!

Nej, jag är inte van vid att blogga med smilies :P I MSN-konversationer och kommentarer på Facebook överanvänder jag dom, ibland i SMS också men i bloggen, där har dom vara portade. Men nu ska jag försöka få in att jag kan använda dom här också, i lagom mängd, haha!

Har haft en lång och go morgon, solen brände lite och nu har den gått förbi så det är änna lite kallt. Men jag har Anneli på MSN sen ett bra tag tillbaka så det värmer! Just nu glädjs vi åt smilisarna på våra bloggar, haha! :thumbup: Och jag flummar som en dåre, men det kanske beror på att jag inte får tillräckligt med syre till hjärnan, när jag inte kan andas genom näsan?

Ne, frukost var det gott folk :rolleyes: Så vi kan ta och göra nåt av den här dagen, yiihaa! Och, viktigast av allt, snart är Melodifestivalskarusellen över, snart är det finaldefinal och sen är det sluuut! Haha, ja. :P Ha en brau dag, förhoppningsvis i solen!

Kommentarer
Postat av: Anneli

:D Woho! Ja, jag blev så glad när jag fick veta att man kunde ha smilies på blogg.se! Haha!



Flum ja, men det måste man få vara ibland :cool: haha :D

2010-03-06 @ 16:00:31
Postat av: Ann-Sophie

Kul med smileys ju! :P Vill med ha! :(

2010-03-07 @ 12:51:43
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0