Bekymmeribekymmera

Ameh, länkarna är ju redan understrukna, då vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att det ska vara lättare att se att det är länkar..? Typ recept, när det står köttfäspaj så är det länk till receptet (dock inte denna gången för jag orkade inte leta länken :P ) eller liknande.

Eftersom två damor frågat efter det som stått i inlägget, med länk, så tänkte jag att jag skulle göra så länkar blev understrukna, men det var dom ju redan? Ska dom vara i en annan färg då? En lite mörkare eller ljusare kanske? Eller heelt annan färg? Tell me what you think.


Asch då, minns nån att jag skrev ett inlägg för ganska länge sen om en grej jag har för mig, framför allt när jag skriver SMS men även när jag skriver kommentarer i bloggar och på Facebook, med smilies. Att det helst ska vara text :) text ;) text för att jag ska må bra.

Jag tycker inte om om det bara är en smilie, eller om inlägget slutar med smilie och inte text. Och nu blir det ju samma i bloggen, jag vill inte ha ett inlägg med bara en smilie, då måste det vara en till. Och helst inte i slutet av meningen :P <-- Och så vill jag inte slänga in en, bara för att.

I'm a little bit kok, I know.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Det tråkigaste med smilisar är väl att folk ibland bara kommenterar med EN endaste sådan! Det kan jag störa mig på.. speciellt då man skrivit ett helt inlägg om viktiga saker. Också blir det en ledsen gubbe, en kärleksgubbe eller annat. Beror helt på VEM som gör det (vet att du gjort det, men du kommenterar alltid annars, så då bryr jag mig inte). Men det finns dom som ALLTID bara lämnar en sketen smiley!



Men hallå, hur bra minne tror du jag har? :P

2010-03-11 @ 09:34:31
URL: http://jasas.se
Postat av: ♥ Jasas

Jag måste tänka på det.. hur du använder dina smilisar framöver på fb och inne på min blogg! :D



Jag avslutar alltid med en smiley, om det passar sig! HAHA!

2010-03-11 @ 09:35:16
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0