Bah!

Anneli: Som du kommit på själv då eller? Det känns lite omöjligt faktiskt, jag fastnar som sagt på 180 för då hinner jag inte mer. Och runt 130-160 är det oftast kört för jag blir så stressad, haha!





Det är det som är lite tråkigt i Rivstart mot Vakna! att Rivstart inte har så mycket gäster, eller roliga gäster. Dom är ju också två killar, Ingemar och Peter, och en tjej, Linda, och killarna är så väldigt sportintresserade så det är ju mycket sport. Som idag hade dom två gäster på den timmen jag tittat; en tjej som seglar och en kille från Norge som spelar hockey tror jag.

Men i övrigt, i själva programmet är dom bättre. Och Oscar blir inte så sur på att dom är så oallmänbildade, haha! Han blir alltid så sur på dom i Vakna! som inte kan saker eller säger fel eller så. Och jag tycker det är kul att dom har några korta inslag med nyheter emellanåt så hör man nåt vad som händer, även om jag egentligen inte är intresserad men det är precis lagom dos där.

Nu ska jag i alla fall försöka ta en dusch, hoppas på att varmvattnet inte ger upp. Ja, se färdigt på Rivstart i tio minuter till. Och sen får dagen bannemig bjuda på vad det vill. Lite handling blir det inför kvällens besök men det r det jag vet än så länge. Frukost ska väl trilla ner nån gång när jag är hungrig också. Sen dagen, gör vad du vill, jag är på!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Jag får ta och kolla in det där Rivstart i nästa vecka när jag är ensam på morgnarna. :P

Kan ju funka som "bakgrundsljud" iaf. Haha!

2010-03-10 @ 11:05:17
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Anneli

Mina "uppgifter"? Nää, det är vad jag måste uppnå för att nå nästa level, det står under ens profil vad man ska göra, så det är inget eget hittepå :)

2010-03-10 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0