Back in the old days

Anneli: Haha ja nu lär det bli en hel del över så du ska nog få dig en bit du också, hahah! :D





Vi har haft det mysigt här idag. Mest suttit och tjötat faktiskt, sånt är vi bra på. Har försökt hjälpa där jag kan och får, men envis är man/hon.

Vart la sådär nöjd med andra chansen, men jag tror inte vi har en chans i år ändå. Och inte dom kommande heller, om vi fortsätter såhär. Men vi hade en bra dag i alla fall, eller eftermiddag/kväll, och det är ju huvudsaken. Hatten på skallen, liksom.

Pratar med Oscar på MSN, känns helknasigt dels att jag ligger här och han sitter hemma (hos oss) men också att skriva men inte kunna prata :P Annars kan jag ju prata samtidigt som vi skriver, men det känns så udda att inte kunna nu. Så back to the beginning, även om jag nog aldrig bodde här innan Oscar flyttade hit, vad jag minns.

Men jag ska la försöka sova, klockan har sprungit på ser jag. Pernilla ringde förut och frågade om jag inte ville jobba imorgon :thumbup: för det med :thumbdown: för att det inte blir nåt "kalas" denna helgen heller, haha! Det var bara inte meningen, helt enkelt.

Och så bad på det, seen får jag hem och mysa. Hinner hem cirka två timmar imorgon innan jag ska till jobbet, och då ska det kramas och pussas!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Så kassa Melodifestivalbidragen är i år. Man skäms ju!

2010-03-07 @ 12:49:15
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

Vad konstigt det känns med smilisar här inne! :O Men jag tror jag vänjer mig! :D

2010-03-08 @ 21:32:57
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0