Vardagslyx; het dusch

Banne mig vad gott det var! Kom precis ut från duschen. Duschade riktigt, riktigt varmt. Så varmt att det gjorde ont, så jag sänkte lite, vande mig och höjde.

Skrubbade ordentligt med svampens grova sida. Gnuggade shampoot riktigt länge och masserade gott i huvudet. Skrubbade in ansiktet och stod bara allmänt länge och drog mig i den härliga värmen. SÅ GOTT! Vardagslyx om du frågar mig. Ta en riktigt njutfull dusch och inte bara stressa in för att man måste så ingen tittar snett på en när man går ut.

Lite så var det ju också, men eftersom jag inte hade nån tid att passa (mer än Top Model om en kvart) så kunde jag passa på att ta det lugnt och varmt. Att man inte gör sånt oftare, när man ändå är hemma liksom. Nu skulle jag haft ett fotbad och fixat fossingarna som toppen på i:et men det få bli en annan dag. Ska se om jag inte passar på och pyssla lite framför modellerna. Mhm.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, det är faktiskt inte helt fel :)

2010-01-19 @ 11:54:26
Postat av: ♥ Jasas

Men du kunde ju virkat framför TM? :O Flicka lilla!



Det är bra att stanna upp och tänka på olika vardagslyx som man annars, lätt, tar för givet! BRA GJORT! :D

2010-01-21 @ 20:02:05
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0