Back to Finland 2005

När jag rotade i klädkammaren igår hittade jag två skivor. En med filmer på gokart eller nåt sånt? Och en med bilder. Från när vi var i Finland 2005 och, bland annat, tittade på Heikki Kovalainen och allt från små till större som körde. Synd att jag inte hittade dom lite tidigare, mamma fick en fotobok med bilder på Anton 2006-2009 i födelsedagspresent och blev SÅ GLAD och tyckte det var jätteroligt och bläddrade flera varv bara medans vi var där. Och nu hittade jag ju några bilder till.



Jag upptäckte det här med fokus(?), ett klart och ett suddigt motiv i bilden.


Jag försökte få ut bilden jag hade i huvudet, med Anton som modell.


Gick inte lika bra varje gång, nej.


Lite omgivning, platsen är balsam för själen verkligen.


Stigen till bastun och sjön, bastun och båtplatsen.


Vändplatsen/parkering (skog, skog, skog) och brunnen för att hämta vatten.


Bara för att han var, och är, världens sötasta lillebror!


En glad liten 3-årig Anton i världens finaste Finland!




Anders och mamma, sen sitter ukki(/morfar) och moster Elsa framför.
Sen har vi ukki, mummu(/mormor) Raoni (Ainos svägerska), mamma, jag och Anton. Framför oss sitter älskade moster Aino som tyvärr inte mår så bra varken då eller nu, men kämpar på!


Så fin bild på finaste Aino och finaste Anton.
Önskar han hade fått träffa henne innan Mr. Alzheimer kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0