Typiskt mig

Chathrine: Ne det vet jag ju egentligen, men det är ändå sjukt. Som det mesta här i världen, men ändå.





Jag vet inte om jag bara är dum i huvudet eller vad jag ska skylla på, men det är ju nåt som inte står riktigt rätt till i skallen på mig.

Inte nog med att jag missade att det gick Desperate Housewives i söndags. Jag missade att det var det tredje avsnittet som visats i år? Öh, har jag varit på Mars sen året började eller? Jag som suttit och väntat och väntat på att mina serier skulle börja, och så missar jag det?

Har förflyttat mig till sängen, niiice som fan! Ska försöka bli lite trött. Good luck men ändå. Oscar spelar och väntar på att jag ska bli lite trött så jag inte försöker väcka honom med mitt prat när vi lagt oss. Så nu blir det DH och bloggar. God natt, hoppas vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0