Så det kan gå

Höll på att glömma det viktigaste. Nej, inte presenterna, baddräkten! Nog för att vi kunnat hämta den på vägen sen, men det är ju om jag kommit på att den nog inte var med.

Så nu är vi fit for going. Jag försökte prata Oscars språk och säga att vi skulle gå strax före 11, vilket jag menade med typ nu. Men när det inte handlar om att han ska spela en strax så är strax tydligen fem, absolut max tio, minuter. Dock ser jag inte riktigt meningen med att gå fem minuter för utsatt tid. Eller ja, det är ju bara jag som planerat 11 men varför gå "tidigare" när det handlar om fem minuter?

Men, han erkände faktiskt igår att han är beroende av det nya spelet. Inte för att det var nåt nytt eller så, men ändå bättre att/om/när han kan säga det själv. Man kan vara fast i spel, I know, men detta börjar bli lite löjligt faktiskt. Får väl se hur veckan blir nu då. Men men, ska se om jag kan få med honom en strax tidigare än en strax. Ha en toppenfin dag allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Marina

ha en bra dag och tack för kommentaren..håll tummarna :D

2010-01-24 @ 12:25:03
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Haha, det är lätt hänt :D

2010-01-24 @ 19:58:29
Postat av: ♥ Jasas

..det är därför jag håller mig borta från allt vad spel heter. Jag har ju inte tid att spela.. för när skulle jag hinna vara med Mio eller "med" bloggen då? Haha! :D

2010-01-24 @ 20:52:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0