Så är det, så det är

Konstigt nog verkar blogg.se vara den enda sidan, som jag besöker såhär regelbundet, som inte strular eller segar. Mer än vanligt då alltså, hehe. Hade jag haft lite mer att säga hade det ju varit perfekt, den lilla stund det tar att ladda är lagom för en kik på Facebook oftast.

Men jag försöker hålla modet uppe. Jag gör ingenting som jag vet spelet blir irriterad på. Jag spelar bara. Hoppas bara inte det blir en pojk nu när vi ska ha barn igen (barnbarns barnbarn) och barnrummet är jätterosa. Men att bara byta färg brukar gå bra, det är när jag ska byta mönster från en sak till en annan som det brukar bråka. Eller ställa ut nya grejer. Det är inte alls jobbigt, nehej då, haha! Och i värsta krisochpanikläge får man gå ut i huvudmenyn.

Och då har jag sett till att ha ett block här bredvid mig som jag kan kludda på alternativt få ut frustration på. Nu har jag bestämt mig för att skriva musiksnuttar (duttuduttudutuduu, Jyskreklamen) för när jag bara kladdade allmänt blev det så mycket argt och kladd och till slut skrev jag bara "MEN ORKA!!!" över allt, haha! Så jag håller mig till mina duttudu tror jag. Bara att se hur länge jag orkar.

Så då vet också den som eventuellt saknar mig i bloggvärlden vad jag gör. Inte just spelar Sims och kladdar duttudu, men internet är verkligen så paj jag kommer ingenvart när jag gör saker och jag har inte tålamodet att sitta och vänta och vänta. Får se om/när det blir bättre. Och i övrigt går dagen inte speciellt framåt heller så ja, jag sitter här och är allmänt bitter, hah! Försöker få i mig lite the men det är la klart att jag brände mig på tungan, vad annars en dag som denna? Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Först ska jag säga att jag inte orkade läsa inlägget (helt slut i huvudet, sorry) men jag måste säga detta, så förlåt om det inte alls passar under inlägget:

Jag drömde om dig inatt! Du och din karl skulle gifta er, i trappuppgången bredvid min.. du satt på en bänk utanför med en JÄTTEKORT bröllopsklänning, jag städade och din karl lekte på en gräsmatta här på gården. Sen blev du skitsur på mig för att jag inte förstod vad du menade när du gav mig instruktioner om hur vigseln skulle gå till :P

2010-01-18 @ 21:33:59
URL: http://paksukainen.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

Jag brände mig på tungan i lördags, fick en liten blåsa igår, men idag är den som "ny", ja som innan då. 26-årig gammal tunga, är ju inte precis ny.. Men ja, du fattar galoppen!



Jag saknar dig, men jag vet hur lycklig jag kommer till att bli då jag får se din nuna som bombaderat, snart igen. Så jag hålls! :D

2010-01-18 @ 22:48:50
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0