Nu är det dag, hiihoo!

Hiihi, nu är det inte alls långt kvar!
Sitter här och räknar ner till Top Model. Började en ny säsong igår (eller förrgår om man ser det på eftermiddagen) - en säsong som jag inte sett nåt (vad jag vet nu) av! Jag har en tendens annars att alltid komma in i dom säsongerna jag redan sett. Och igår var det ju bara såndär uttagningsskit, jag vill ju se när dom tar bilder och framför allt när dom får make over.

Sen, mina vänner, sen minsann!
Så ska här spela Sims! Jag har massa lust i mig nu och ska sätta mig och rita upp ett hus medans jag tittar, om det går attkoncentrera sig på båda hehe. Har massa idéer och tankar som nog kommer bli toppenbra! Det lönar sig att titta på alla flytta-till-nytt-hus-program!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Haha! :D Jag tycker också om top model.. vissa ser ju inte alls ut som modeller men framför kameror + inställningar / smink osv så blir dom (flesta) så fina. Vi är ju iofs naturbegåvningar (vi 2) så vi hade ju fixat alla plåtningar utan smink och "skit" :P

2010-01-15 @ 19:22:06
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0