I so not got it

Mattias: Tack så mycket! Det är mycket, mycket bra idag, hur är det med dig?





Jag har inget tålamod, fick man köpa sig precis vad som helst i världen så skulle det nog vara ett tålamod. Jag skulle verkligen behöva det, dessutom.

Sitter och försöker komma ikapp mig inne hos Jasas men av nån anledning så hatar min dator hennes blogg(?) för det är den enda, enda, enda sidan som strular. Alla andra funkar finfint men försöker jag ta mig in till henne så blir det segt, jag får uppdatera flera gånger och ibland säger den dessutom att sidan in kan visas. Jag fåår liksom inte komma in, vad är det för stil?

Så då vet du, Jasas-Hanna, varför jag eventuellt inte kommenterar allt. Antingen försvinner kommentarerna ut i internetrymden eller så strular det för mig så jag inte kan fortsätta. Men jag försöker så gott det lilla tålamod jag har orkar.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hatar var ett starkt ord.. blubb, haha! :D

2010-01-28 @ 22:16:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0