Hungrig

Anneli: Även "tråkiga"/inte så glada inägg är bra inlägg när man gillar bloggaren/bloggerskan och bloggen! Jag har hellre läst 10 arga/sura/gnällande inlägg om dagen än inga alls! Och ibland får man ju lov att ha en lite dålig dag och var annars gnälla av sig än i bloggen?





Nu är jag såå hungrig i magen va. Den skriker efter mat så det känns som en bra idé att bege sig ut i köket efter frukost?

Glömde ta ut brödet trots alla gånger jag tänkte på det så det får vila av sig lite medans jag kokar ägg. Blev så sugen på äggmacka! Fast öh, jag tog ju ut snabbsalamin igår såå det blir till att äta salami. Så sjukt, för samma morgon som jag öppnade den så tänkte jag också ätit ägg men sen när jag såg datumet fick det ju bli salami. Varför vill den förstöra för mig mitt ägg?

Det var väl det jag hade nu, såhär på rak men ganska böjd arm.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nja, gnälla i massa inlägg är inte riktigt min stil... eller kanske. Det är nog mer att jag inte orkar skriva om allt som stör mig så många gånger ;)

2010-01-20 @ 19:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0