Ett riktigt inlägg

Förra inlägget var meningen att bli ett riktigt inlägg.
Faktiskt. Men det gick inte så bra så kände jag att när jag skrev historien där och minnet så fick det vara så, och i kategorin om minnen, så skriver jag här nu om dagen. Om inget annat kommer emellan, haha!

Jag är så sjukt trött så jag läser inte rätt nånstans.
Började med Hannas kommentar att dom har en "sån liten att skåda varje dag" men ovanför å:et var ett g eller nåt, så ringen försvann så dom skadade honom varje dag och jag fattade ingenting! Det stämmer ju inte så jag läste och läste och till slut såg jag ju SKÅDADE! Puh, även om jag inte trodde på skadade (därför jag läste om) men det var en sån chock att läsa.

Och så nu då, på MSN, med Hanna detta också.
"Jag sitter här och kisar" skriver hon men jag trodde hon satt och kissade, så klart! Haha, fick läsa om där också men nu erkände hon att hon skrev så för att jag skulle läsa fel! Sicket sätt va? Haha ja, jag borde nog gå och lägga mig då eller?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha :) Men det blir ju roligt för oss andra när du flummar :D

2010-01-08 @ 23:10:43
Postat av: ♥ Jasas

Hahahaha, jag vet hur du funkar! :D

2010-01-12 @ 20:16:54
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0