En l...söndagsmorgon

Jättemycket god morgon på er folket! Sådär jättetidigt blev det väl inte direkt, men inte blev det så värst tidigt i säng heller, så det går la på ett ut.

Hade hopp om att kunna ha Disneydags till sällskap men det var ju inte vanliga barnprogram? Eller ja, det brukar ju vara Musse eller Kalle, eller Bumbibjörnarna eller i alla fall nåt lite gammalt och bra. Men istället får man Dora utforskarens och Byggare Bobs barn; Händige Manny. Han lagar saker och hjälper andra att fixa saker med sina pratande verktyg (istället för maskiner som pappa Bob) och slänger in lite engelska här och var (precis som mamma Dora).

Men i alla fall så är badväskan packad, jag är helt nykter och där kom Pluto! Det var väl en väldans tur. Dags för lite frukost i magen strax och så känns det som jag tänkte igår att jag skulle göra massa saker innan vi skulle gå upp, men förutom frukost så är det bara att skövla skogen jag kan komma på nu så frågan är vad jag kan ha tänkt på igår. Slå in paketen kanske, men så gjorde jag det igår ändå? Ah, nåt var det la men så viktigt kan det ju inte varit när jag inte minns.

Precis som jag tänkte på nåt annat medans jag skrev men hann glömma bort det. Haha ja, jag är kanske inte riktigt med än och fortfarande lite trött. Kanske lite bara. Haha apan hittade kooompis!
Ja, jag kanske tänkte jag skulle skriva nåt i stil med:


GRATTIS TILL MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

GRATTIS JENNI'S MAMMA (hih)

2010-01-24 @ 20:50:06
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0