En bra start på dagen

- Kan du ge mig min tröja?
- Den ligger härnånstans.
- ...och mina byxor?
- Dom ligger väl på din sida?
- Nej, du tog dom igår.
- Dom ligger här, vid din dator?
- Kan jag få dom då?
- Dom ligger där.
- Ja, det var därför jag bad dig ge mig dom.
- JAG HÖRDE KANSKE INTE ATT DU BAD MIG OM DET!


Ursäkta mig att jag har sån basröst.
Helst när jag precis har vaknat och rösten inte "kommit igång" än så bara för att jag höjde rösten så han skulle höra så trodde han att han fick världens utskällning och gick bananas och skällde ut mig. Haha, nån som är morgon trött? Oh yes. Nån som har kass morgonhumör? Oh yes.

Kommentarer
Postat av: Torsten

Nja om du hade hört dig sj så hade du nog inte klagat på mig lika mycket :P

2010-01-05 @ 18:23:21
Postat av: ♥ Jasas

Hahahaha, var precis inne hos Anneli och läste om hennes och Andreas missuppfattade konversationer! Tror nog att du och Torsten inte är ensamma om sådant! :D

2010-01-05 @ 20:43:09
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Oh, Jenni med basröst, jag vill höra :D

2010-01-05 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0