Det här med bloggar

Det bästa med bloggar är att det finns dåliga, mindre bra och bra sådana. Och jag älskar verkligen att skumma igenom dom dåliga, gå igenom dom mindre bra, för att äntligen få läsa dom bra. Sen, kommer dom bästa. Och mm på det!

Som att ta en bit marabou mjölkchoklad när man inte ätit det på länge, länge, och gärna om man har lite PMS eller mens samtidigt. Det bara smälter. Och nu har jag ägnat kvällen åt att läsa alla kategorier utom bäst, och dom blir kvar till imorgon. Och lite ledsen är jag över det för av dom som uppdaterar mer än en gång i halvåret är det Anneli och Jasas som ligger där.

Nej nej, det är inte det som gör mig lite ledsen, utan att det är ju favoriterna och dom vill jag ju egentligen läsa med enaste gång. Men, å andra sidan så har jag 24 inälgg till imorgon som kommer vara en hjärnorgasm precis som chokladen är en munorgasm. Mm, vad jag ska njuta när jag bläddrar och kommenterar! I can't wait for it to be imorgon! Nästan som julafton, tihiii!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad trevlig att jag ligger bland de bästa :) Tyvärr är mitt inlägg inte så trevligt, men jag önskar dig trevlig läsning ändå :) Ska försöka vara gladare imorgon (kväll) :) God natt!

2010-01-19 @ 22:55:54
Postat av: ♥ Jasas

Hahahaha! :D Jag är tvärt om.. läser dom bästa först (ni är ju inte så många, ändå?), sen mindre bra.. och hinner jag så tar jag dom mindremindre bra.. vilket jag kallar tidsfördriv :P

2010-01-21 @ 20:12:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0