Det blev inte så bra

Vet inte om jag vill sträcka mig så långt som till god morgon, men morgon är det ju i vilket fall som helst. Så morgon på er alla.

Jag har väl inte sovit alldeles toppenbra när jag inte kunnat andas ordentligt, och förlorar mycket av andningskapaciteten genom halsen när jag ligger ner. Det är la typiskt, kunde det inte ha gått över nu i alla fall, man behöver ju inte överdriva.

Fast lite ledsen blev jag när jag vaknade förut för jag inte fick luft åt nåt håll. Skulle upp och göra nåt åt det och så ser jag när jag är igång att klockan är 7! Då var det ju bara att se till att somna fort, innan jag piggnar till så jag lik väl kan gå upp. Men jag somnade ganska fort. Man blir ju rätt trött av att anstränga sig för att andas, också.

Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra idag. Det ser ut som bomben slått ner lite överallt här men jag vill ju inte bli sämre, framför allt eftersom jag ska till badet sen. Och det är ju över sju timmar tills dess. Typiskt, när jag kom igång så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0