T-t-top Model

Just nu känns det som jag bara andas och lever Top Model, haha! Jag kom till och med på mig själv igår, när jag gått och lagt mig, med att tänka poser när jag låg där!

Och jag vill bara veta vilka som är top tre i säsong två som jag är på nu. Det är tre tjejer som veet att jag har sett, men det kan ju lika gärna vara i senare säsonger, men det hade ju varit lite kul om det varit dom tre som var i final sen.

Sen fattas ju aldrig fenomenet bitchig, svart kvinna. Det måste ju vara så att dom vill ha lite drama så dom tar med nån som muckar med alla. Eller dom överkristna i första säsongen, men det gick nog inte hem för det har jag inte sett sen efter det.

Nuu, drar vi till Milano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0