Tiden som inte stod still

Jasas: Ja vi har faktiskt skojat om det, men eftersom det tar runt 3-4 timmar för varje bröd så hade man ju fått gå upp med dom intervallerna på natten, och bara fått ut 8 bröd på 24 timmar. En granne hos pappa säljer ju frallor, fast hon får dom färdiglevererade. Men annars hade det varit toppen, hah!

Nej, jag skulle nog inte säga att jag har åldersnoja för jag ser samtidigt fram emot att bli äldre, utvecklas och gå vidare i livet men för att komma till 40 måste jag ju leva dubbelt så länge som jag bara gjort, och jag tycker ju jag levt jättelänge, haha!

Hahaha, brändes det enda till Halmstad och i denna kylan kan jag bara säga: DAMN I'M HOT!

Anneli: Jag har inte haft några som helst problem i nån annan blogg. Hade ju en del i min egna för ett tag sen men nu har det flytit på. Så tråkigt när ni inte kan kommentera, man tröttnar ju efter ett tag även om man gärna vill.

Haha nej, dom såg jag ju inte så det kan jag ju inte uttala mig om (även om man lätt kan vara, tappar ordet, men övernegativ mot sig själv) men det man såg var ju jättefint, så VARSÅGOD!

Och tack, det ska jag verkligen försöka med! Kramar till dig också!





Oj, vad klockan gick fort då? Tre timmar sen jag skrev det senaste och det kändes som en kvart eller nåt? Eller nej, det funkar inte men ändå.

Top Model och Desperate Housewives är perfekt för städ fix. 10 minuter titt, en disk. 10 minuter titt, raka huvuden och ben. 10 minuter titt, en disk. En disk och städa badrummet ska man väl hinna med mellan nästa Desperate Housewives? Tar såå lång tid att få ner cycle 2 av Top Model så jag får titta på dom lite äldre damorna så länge. Inte för att jag klagar, inte på nåt sätt.

Det jag där emot klagar över är min klantighet. Nu igen hade jag nåt vasst under ena foten och skulle "skrapa av" det mot den andra foten. Aaj, nu svider det en hel del. Istället för att jag skar mig och klantade mig flera gånger om förra veckan när jag rakade benen inför badet. Alltid är det nåt som ska göra ont.

Och det svider såå gott i vattnet sen, haha! Men nu ska jag kila till disken. Kolla läget hur det går för Oscar och Sims. Det var visst ett redigt problem där men han är ju så duktig, den snygga stora saken. Grr, mjau, aooaooo, iihaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0