Mat i vårt hus

Fy fan vad gött får jag allt lov att säga! Nu har vi varit och handlat så vi klarar matlista till nästa vecka och har mat till några veckor till. I snökaos dessutom!

Plogar gör dom väl inte än på ett tag så det var ju inte det lättaste att ta sig fram, och tungt var det, men hem kom vi och det är så otroligt skönt! Bara det att när vi kom hem och packat upp allt kom vi på varför det varit så tomt i frysen det senaste: Vi skulle ju frosta ur den! Hahaha! Aja, vi har ju en till och vi hade la inte gjort det det närmsta ändå men det var bara så dumt när vi kom på det.

Nu ska jag ändra min blogg, tycker texten är alldeles för stor? Har aldrig sett det så på min dator men så sprang jag på det nånstans, och nu på Oscars dator. Även om jag sällan läser men det var liite för stort för min smak. Så om det blev sämre för ni säga till!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jag tyckte nog om den andra texten bättre, för den var liksom lättare att läsa.. om du inte gör den "rak", som tidigare. För då blir det nog inte lika ihopklämt. Men jag kan ju läsa - det kanske är en vanesak, också?

2010-02-26 @ 22:29:37
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0