Tänk vad gulligt

Anneli: Ja fast det är ju inget som är aktuellt just nu så det kan man ju ta när det är dags, tänkte jag. Ja, det är ju inte sånt som jag står och tänker på flera gånger om dagen, men ändå.

Haha det var ju lustigt att du också drömt konstigt, och om det jag kom att tänka på och klaga på från serier och sånt. Lite connection.





Jag har Oscars lurar nu när jag tittar mycket serier på min dator för ljudet är inte det bästa så ska jag titta utan är det lättast om jag är själv hemma. Plus att det blir bättre även när jag är själv, och Oscar tycker det rä skönt att inte vara tvugnen att ha dom för att jag ska höra.

Så kommer han här, nyss och tycker att nån gång i framtiden ska vi köpa nya lurar till mig. Jag fattade inte riktigt varför för jag har ju dels dessa men så har vi ju ett antal gamla hörlurar man ploppar in i öronen från Mp3s och sånt där. "Ja men till bussen och sådär" fösökte han, men varför kan man inte ha dessa eller såna andra där då? "Ne men jag bara tänkte, nån gång, lite mindre och sådär"

You're talking to the wrong person var allt jag hade att säga. Haha, ja det var ju jättegulligt tänkt och så, men jag är ju den siste som tycker det är nödvändigt att lägga pengar på (teknik, framför allt) sånt som vi har. Men det var väldigt gulligt tänkt.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Ja det var väldigt gulligt men jag är likadan som du är - öh va? Dessa funkar väl som jag har nu? "Jaaa, men ljudet och sådär?" :P WHATEVER.

2010-02-16 @ 18:46:37
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0