Trött var det här!

Chathrine: Haha ja men då var jag ganska nära? Vet ju typ hur det uttalas, och bör ju stavas nåt så när likt uttalet tänkte jag.

Anneli: Ne det tycker ju inte jag heller, och speciellt om man tror att man ska gå dagen efter men om man inte kommer iväg då? Skönt att det inte bara var jag som kände så då.





Ja jisses, nu börjar nog tröttheten komma ikapp litegrann. Det är ju oftast inte så att jag faktiskt är trött, bara om jag har gjort nåt (mer än suttit hemma?) men efter ett tag kommer det ju ikapp en.

Vet inte varför jag har haft så svårt att komma till ro på kvällarna det senaste, jag har liksom inte ens nån sovlust och ändå vill jag upp vid 8, senast 9? Saknar nog en vardag lite. När inte ens Oscar har nån så har vi ju inget att rätta oss efter och även om han går och lägger sig i tid är det nästan så jag mår illa av att behöva gå och lägga mig.

Så nu har jag skrattat av mig tröttheten, skrattar åt allt och ingenting tills tårarna sprutar. Visst är det kul när det är roligt men det är ju inte ens roligt. Så jag ska bege mig in i duschen, äta nåt och kanske besöka John Blund sen? Känns ju som det behövs, en gnutta.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Härligt med skratt men jag förstår din ängslan över att få en vardag.



Är det bara jag som är lite mysetrött eller är texten här inne mindre (i inläggen?).

2010-02-26 @ 22:24:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0