Tjejsnack #43

Skönhet

1. Skulle du kunna tänka dig att göra en skönhetsoperation, vad?
Idag skulle jag nog inte kunna det, känner inget behov av det, men i framtiden vet man ju inte. Det är nåt alla gör som dom vill med, jag tycker inte det är rätt eller fel.
2. På vilket sätt sköter du om din kropp på utsidan?
Hmm ja, jag duschar, tvättar ansiktet, smörjer mig där/om det behövs, borstar tänderna, klipper naglarna, filar och sköter fötterna när det behövs.
3. Vad tycker du är INRE skönhet?
Vet inte om jag kan sätta ett ord på inre skönhet, men att man har ett gott hjärta (ingen är perfekt) och besitter omtanke och empati. Ja, jag vet inte riktigt?
4. Måste din partner vara snygg, eller räcker det om h*n har ett gott hjärta?
Skönheten ligger i betraktarens öga, heter det inte så fint? Självklart så tycker jag att den jag älskar är det vackraste som stått på denna jord. Men kanske inte hade tyckt det, annars. Hade frågan varit; Bryr du dig om andra tycker din partner är snygg? hade jag svarat: INTE ETT JÄVLA DUGG.
5. Vad tycker du är sexigt hos en man/kvinna?
Många gånger ögon, men det kan ju variera från person till person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0