Till Jasas-Hanna

Jasas: Men det är ju klart jag svarar, jag älskar ju dina/era kommentarer precis lika mycket!

Det är faktiskt väldigt kul att höra/läsa om hur andra gör, tycker jag! Speciellt när man kanske har vissa knäppa saker för sig själv, antingen om andra gör samma eller har andra knäppheter för sig. Coolt sånt där, tycker jag!
Haha ja, det är ju egentligen det jag tycker är fräschast också, med smörknivarna, och försöker göra så emellanåt här. Där emot kan jag tänka mig att när dom var fyra barn (det skiljer fem år på äldsta och yngsta) så skulle det gått en heeel del smörknivar så det var nog lättast för henne.

Hahaha du är la gooo! Läste det du skrev på danska, lät så kul! Jag förstår knappt nån danska, men jag tycker det är skitkul att kram heter typ knuz eller nåt, hah! Trodde du skulle skriva att hon tyckte du pratade konstig danska när du skrev att du tror att du pratar bra och tjabbar på, haha! Undra hur det låter för henne när du tjabbar på så? Hah!

Jaa, speciellt eftersom vi då aldrig riktigt diskuterat det innan. Kanske pratat om det eller sagt nåt eller så men vi satt i över en timma och diskuterade så till en början var det faktiskt väldigt kul! Och sen är det ju intressant att höra nån annans åsikt, Oscar kan ju tycka väldigt mycket om vissa saker och jag vet väldigt lite om det mesta så det är kul att höra nån som har koll.





Jag ville bara svara på Hannas inlägg, eh nej. Kommentarer, Hannas kommentarer.

Vi har suttit och spelat monopol på Oscars dator i två timmar eller nåt, nu ska vi krypa till kojs. Eller ja, Oscar ligger redan och kollar Stargate. Snart dags att gå upp. Eller ja, tvättid om 12 timmar så innan dess är vi förhoppningsvis uppe.

God natt, sov så gott, god morgon, ha en bra dag och KNUZ!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Med risk för tjat; TACK för kommentarerna! :D Hahahahaha, ja alltså, jag tror ju att jag kan skitbra danska.. men egentligen "svänger" jag bara (med "dansk grejsimojs" på svenska ord. Hon skrattar ju bara och tycker jag är bäng, typ! :D Men om man inte kan danska, och hör mig, så kan man nog nästan tro att jag kan det.. faktiskt. Nu måste jag videoblogga till dig, bara för det!



Jag döper kommande inlägg (om allt går vägen) till Jenni, min danske vän! Internt eller vad? Så ska du få se! :P

2010-02-19 @ 21:07:05
URL: http://jasas.se
Postat av: ♥ Jasas

MEN VAD FAN ÄR DET HÄR!!!! Jag kan inte kommentera inlägget om 4 år tillsammans - gråter en skvätt samtidigt som jag spelar en fiol vars strängar är gamla. GRATTIS (här också iofs) SOM FAAAAAAAN!

2010-02-19 @ 21:14:57
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0