Smarri smarr i magen

Jasas: Hej och välkommen tillbaka, haha! Väntade mig kommentarer från dig om dom bilderna men så koooom inga. Men visst är han söt, tihi! Lillplutten, verkligen!

Jag hade vantar ja, men myssen är bara med när det är riktigt varmt, annars blir jag tokvarm. Kom på sen när jag kom på att jag glömde halsduken att jag kunde stänga också, men jag "trodde"/tänkte att vi bara skulle ner och slänga skräp för det gjorde vi först, därför blev det så tokigt!

Nej ett fångat djur kan ju aldrig få en bur/inhängnad eller akvarium stort likt det fira, och just hon i programmet såg inte ut att ha en speciellt stor bassäng, förhoppningsvis bodde hon nån annanstans eller hade större utrymme under där hon showade.

Det är lite så jag menar också, naturen kan vara grym (och måste ju vara det) så alla överlever ju inte och har det kanske inte så bra som dom har i fångenskap, men det naturliga är ju ändå att dom är fria. Så det är ju både gott och ondt, men så länge man gör sitt bästa för att ta hand om djuren så har dom det ju bra nu och det är ju det viktigaste! Går ju inte atttänka "tänk om".

Haha ja, jag hade ju inte älskat det om det varit mina barn, och för Jessicas och barnens skull älskar jag det ju inte men för stackars mig som inte får vara på mitt älskade jobb så ofta älskar jag sjuka barn, men det var ju skönt att det framgick, haha!





Mm, vilken god mat vi gjorde idag! Smidigt och lätt, man fick ju göra som man får göra vad man än gör för mat typ, och sen skötte det sig i ugnen självt. Och så lite morötter på, istället för squash, jammi!

Och så varm/kokt beasås på det, like a dream. Mumsiga matlådor till imorgon också, om det bara ville bli lunchdags nu, haha! Såå många timmar kvar, 16-17 timmar, det är ju gööör många! Fler än vad man kan räkna på händerna till och med!

Nu blir det titta färdigt på Heroes tills det blir natti. Eller lite läsi bloggi tills det blir dags för natti. Blir ju lång dag imorgon, iihi! Ska bli spännande att se vad Carina har för planer, hoppas på nåt bra trots alla tusen praktikanter, men nåt måste ju finnas kvar till lilla mig också! I hope..!

Så ha en bra dag imorgon om vi inte skulle skrivas innan morrn kväll. Good night, don't let the bedbugs bite. See you later alligator. Kort och gott: Tack, och adjö.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Tack för alla kommentarer, wiih!



GUD så goda biffarna lät! Mindre gott med bea-sås. Eller gott är det ju men jag har kommit ifrån det, totalt. Smarrigt värre! :)

2010-02-04 @ 18:41:32
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0