Skojar du med mig?

Men eh? Vem är det som går här och luras med mig och ställer tillbaka alla klockor?

Tiden går ju nåt så otroligt långsamt idag! Kändes som den åtminstonde borde ha varit 13 för snart en timme sen, så jag ligger i alla fall en timme före schemat. Då tänkte jag också att Oscar snart slutar. Eh ne, nu är det en och en halv timme kvar.

Så jag får väl sätta mig och skratta vidare åt hemmafruarna. Igår frågade Oscar vad det var som var så roligt. Ja, det minns jag inte nu men som jag skrattade. Det är inte lika roligt på samma sätt längre. Det är ganska mycket annorlunda nu, faktiskt. Men ah!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha :) Tänk om jag hade en timme till godo, det hade jag velat ha idag... :)

2010-02-10 @ 20:03:11
Postat av: ♥ Jasas

Säger samma sak här - det var som jag innan idag.. då Mio vaknar 6 blir hela dagen fördröjd! :P

2010-02-10 @ 21:41:03
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0