Sextestet - säger dom

1. När hade du sex senast? – I förrgår.
2. Vad är det pinsammaste du gjort under en sexakt? Inget som är sjunka-genom-golvet-pinsamt.
3. Vem är den bästa du haft sex med? –  Oscar.
4. Vem är den sämsta du haft sex med? – Haha, den andre, mitt ex.
5. Har du haft sex med någon kompis? – Om man räknar med Oscar, ja.
6. Vem var en slump att du hade sex med? Ingen, mer än när det hänt de senaste fyra åren ”av en slump”.
7. Ångrat någon av dom? – Näääj.
8. Var du kär i alla? – Alla, en och ja.
9. Är/har du varit en player? – Nej, skulle nog aldrig kunna bli heller.
10. När blev du av med oskulden? – För snart sex år sen.

Har du haft sex i:

11. Ett badkar/dusch? – Ja.
12. På ett tak? – Haha nej, men tufft!
13. En toalett? – Ja.
14. I en skog? – Nej.
15. I en säng? – Haha, nää.
16. I en husvagn? – Nej.
17. I en bil? – Nej.

18. När fick du din första kyss?  - När jag var pötteliten? Haha!
19. Hur gammal var ditt äldsta hångel? – Två år äldre än mig.
20. Hur många seriösa förhållanden har du haft? – Ett egentligen, eller två.
21. Hur många gånger har du varit riktigt kär? – En endaste.
22. När kramade du någon senast? – Flera gånger idag.
23. Saknar du någon speciell nu? – Saknar alltid nån.
24. Har du svårt att bli kär? – Ja det tycker jag, men nu ska jag la inte bli det i fler.
25. När kysste du någon senast? – Ett litet tag sen.
26. Ångrar du det? – Haha nej, det var mums!
27. Är du singel? – Nej, inte sen fyra år tillbaka.
28. När fick du en komplimang senast? – Idag kan man väl säga, haha!
29. Har du träffat någon internetperson? – Ja, några men framför allt hjärtat.
30. Vem vill du ha sex med? – Min sambo/fästman, and that’s it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0