Så trött så trött

Anneli: Tack, det har jag haft! Blev dock lite mer än några timmar bara.

Jasas: Jaa, så varför gnäller han för jag pratar ju med honom på lika många ställen, eller ja samma ställen, och IRL så vadå? Han är la lika knäpp han? Haha!

Hahaha det säger nog mer att du blivit gaaaammal! Skulle aldrig i mitt liv få för mig att titta på Nyhetsmorgon (än så länge) men ja, det säger en hel del att du har bytt över dit!!





Jag är så trött.

Blev heldag och nu är jag så trött. Men tack vare mamma är jag inte döhungrig för hon kom med mat till mig. Pappa tyckte jag kunde svälta. Eller ja, han var tvungen att flytta snö så det fick bli svält idag, sa han.

Men nu ska jag... ja, klia öronen och fundera på om det är läggdags. Oscar är på skattjakt så han är väl inte på för monopol, det aset.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HAH, jag tycker det är mysigt! :) Också tycker jag om att det är nyheter en gång i halvtimmen. Och att dom startar redan klockan 6 på morgonen!

2010-02-23 @ 22:38:16
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Bra att någon hade tid att komma förbi med mat, äta bör man ;)



Hoppas du är utvilad idag! Kram!

2010-02-24 @ 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0