Pappa ♥ OS

Jag är så otroligt glad att jag hittat en kille som är precis lika ointresserad av sport som jag är. Mycket kan jag lyssna på som inte intresserar mig, men sport är svårt.

Det enda Oscar är intresserad av inom sport egentligen är speedway och sen vi blev tillsammans har jag också blivit intresserad. Men inte så att vi sitter och följer varje match och måste se allt. Speedway ska ses live när gruset skvätter som småspik.

Och nu har Oscar pratat den senaste veckan om vinter-OS, och hans misstro till pappor. Det har väl egentligen varit på tapeten varje gång det är nåt sånt här, om att pappor ofta tar ut sina pappadagar kring såna här evenemang. OS och allt vad det nu är man vill följa, när jobbet kallar.

Då var det så klockrent när jag läste ett så roligt inlägg inne hos Ann-Louise, just om pappa och OS. Ja, läs själva så förstår ni vad jag snackar om här.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Min pappa älskar också OS, fattar inte varför! Det är ju SÅ tråkigt!!!!!



Björn tycker inte heller om OS och tacka faaan för det!! :D

2010-02-16 @ 18:35:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0