Nepp, snepp, hepp


Nehe, inte i år heller...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nej, fy vad taskigt att de glömmer dig i år också!



Men jag kom ihåg dig, innan jag tittade in här tom ;) stolt Grattis igen! Kram

2010-02-21 @ 10:05:43
Postat av: Anneli

Det går inte att kommentera inlägget över detta :(



Jag tycker det är mysigt med snö, och det får gärna finnas massa, bara jag kan ta mig fram. Här har de inte plogat ordentligt alls i vinter, så det blir ju tyvärr tio gånger värre varje gång det kommer mer snö. Här har vi liksom haft massa snö sen i julas, och det byggs bara på mer och mer.



Vi lever ju i landet lagom, har inte miljön påverkat dig åt det hållet? ;) Haha. Nu är det inte lagom med snö, helt enkelt. Men för vår del här uppe är det ju trevligt med snön lagom till vårt sportlov. Även om jag vet många som har bokat in sig i fjällen ;P

2010-02-21 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0