Morgontidning

Nu sitter jag här med min "morgontidning", ifall nån från GP skulle vara in här och läsa så är jag inte det minsta sysslolös på morgonen.

Valde till och med bort Vakna! för jag tycker inte alls dom är lika bra längre - dom utvecklas inte som Oscar säger. Väntar istället på att Rivstart ska börja i TV igen och tittar på Vakna! när jag har tid, ork och lust, Men datorn och bloggar har man ju alltid lust med.

Nu ska jag hoppa i kläder bara och bege mig mot jobbet. Carina ringde för en liten stund sen och jag behöver lösa av henne en stund så det blir nog ingen lång dag men bättre än inget och framför allt för att ställa upp!

Så där har ni mig det närmsta, sen hoppas jag att Oscar är på monopol-humör när jagg kommer hem igen. Vad har ni för er en tisdag som denna?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Några timmar är bättre än inget ja :) Ha så skoj!

2010-02-23 @ 10:33:20
Postat av: ♥ Jasas

Ja jag har t.om gått över till Nyjetsmorgon i stället för Vakna! Så det säger väl allt? ;P

2010-02-23 @ 11:50:48
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0