Lite tjöööt

Nu har vi sett Lost också. Började här om dagen (igår?) efter typ ett halvårs uppehåll. Snurrigt värre, dom är lite som jag; vet inte när man ska avsluta.

Jag fick sånt sug på kladdkaka här och nu. Lagom kletig och go kladdkaka. Inte för att vi har allt hemma för att baka det ändå, men så sugen vart jag! Sitter och funderar på vad för chokladigt vi kan ha, men jag kommer nog inte på nåt. Vi har liksom inget gott alls hemma?

Får nog bli att handla idag, inte för att köpa gott men för att handla mat till veckan, eller så får vi försöka äta färdigt i frysen. Vi sa att vi skulle frosta av den när vi tömt den men det är ju inget gott kvar nu, haha! Inte möe i alla fall.

Och imorgon ska jag jobba, tjoho för det! Carina ringde tidigare. Vad jag gillar sjuka barn! Mer sånt, tack. Så det blir en heldag, iih! Hoppas att det finns massor kul att göra! Inventeringar, koncept, montering, you name it! I do it! Pepp till max.

Så förhoppningsvis blir Oscar klar med min dator snart. Den stora krånglade en hel del så han har installerat Windows 7 på den nu (istället för XP) så det är lite läskigt, och jag vill spela, haha! Han frågade vilket som skulle installeras först PS och office eller Sims. Sims!!

I och med att det är jobb imorgon, blir det Top Model snart också, iih! Har försökt kolla det som går på eftermiddagen oavsett, ifall jag glömmer på morgonen. Inte hela världen, men nu när jag ändå är hemma kan jag lik väl kolla om jag kan.

Nu ska jag göra som Lost inte kan (fast eventuellt gör efter denna säsongen, eller 2012) och avsluta. För den här gången i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vad roligt det lät med att du älskar sjuka barn! :P Men jag förstår ju sammanhanget. Skönt att du fått jobba idag!!!!!!!

2010-02-03 @ 21:06:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0