Klappat och klart

Haha, är det inte typiskt så säg. Jag sittter och spelar ett spel på Facebook så jag spelade till game over, skrev ett inlägg, spelade till game over, ett inlägg och så höll jag på så. Tills jag inte kom på nåt mer att skriva om nu så då spelade jag bara. Sen kom jag på vad jag tänkt på, och då dog jag direkt i spelet, haha! Eller ja, jag klarade inte nivån jag var på men slog nog rekord.



Det försvann men kom tillbaka; vet inte riktigt hur jag ska formulera mig för att det inte ska låta så dumt, men så vill jag ju berätta för att det är roligt.

På torsdag ska jag och Oscar eventuellt hämta Anton, ta med honom hem till dom och göra honom klar för fotbollsträning, gå med honom dit och så småningom kanske fixa middag beroende på vad klockan blir när mamma och Anders kommer hem. Jag tyckte dom skulle unna sig en dag/kväll iväg tillsammans på nåt roligt så förra julen (-08 alltså) fick dom varitt presentkort på Ticnet så dom kunde gå på nåt kul, nån show eller konsert eller vad dom kände på, det går ju en hel del speciellt i Göteborg.

Så på torsdag skulle Amanda Jensen spela här, har ingen aning om hur det ser ut med biljetter och så men det hade ju varit kul om dom kunnat komma iväg och jag hade lovat barnpassning när det blev så det passar ju himla bra i så fall.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Error på presentinlägget här under :P



Vilken härlig present! När blir det av, har ni tänk så långt?

2010-02-22 @ 18:17:21
Postat av: ♥ Jasas

Kunde inte kommentera förra inlägget;

Fan vilken bra present! Gratis är gott och då man väl får det, rakt upp och ner, så blir det ju ändå att man gör det. Menar jag! Annars är det lätt att lägga sina egna pengar på annat (som t.ex på ett besök hos IKEA). Jättebra ju! Hoppas du får presentkort av svärmor då, på just IKEA. Det brukar alltid jag önska mig (och få) av min svärmor! :D

2010-02-22 @ 19:41:49
URL: http://jasas.se
Postat av: ♥ Jasas

Nu till detta inlägget;

Vilken otroligt fin dotter du är! Jag kan bara relatera till mig och Björn, och vi hade blivit själaglada om någon hade ERBJUDIT sig så som du och Oscar gjort! Jättefint gjort och hoppas att dom får en mysig kväll tillsammans! :)

2010-02-22 @ 19:43:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0