Jag måste också säga nåt



Det kanske bara är jag, men jag tycker i alla fall att rubriken är väldigt klumpig, dålig till och med. Nu läste jag inte artikeln, för jag blev så sur på rubriken.

Trots att han bett om ursäkt så lämnar hon honom - vad hemsk hon är! Öh? Okej, så bara för att man sagt förlåt för att man var otrogen så måste man bli förlåten, allt måste vara glömt och man ska fortsätta som vanligt då eller?

Alla accepterar ju sin gräns av otrohet, vissa tycker att en kyss räcker för adjö, andra tänder på att se sin partner med andra människor. Men hon gör väl inte fel för att hon lämnar honom? Bara otroheten hade la räckt, nu när allt dessutom är ute i media förstoras det ju ännu mer.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Öh, vilket knasig rubrik? Vem katten har hittat på den?

2010-02-22 @ 18:10:00
Postat av: ♥ Jasas

Ja rubriker får ju folk att köpa tidningar och sen då dom läser rubriken så stämmer det ju inte ens till hälften. Dom vinklar allt möjligt och jag förstår att vissa kändisar har svårt att ta sig ur mediagropen.. för media formar kändisar precis som dom vill att dom ska "vara" i andras ögon.

2010-02-22 @ 18:39:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0