Humorrr

Jasas: Haha ja, jag lovar men just nu känns det  väldigt mörkt = jag utan minsta uns smink blir vääldigt blek så jag tänkte när jag orkar slänga på sånt i fejan imorgon så ska jag visa!
Jag har haft en toppenmysig fredag, och nu går ögonen i kors, haha!

Anneli: Haha ajdå, du synade min bluff! Eller nej, det är sant men jag lovar dig också att det kommer bildbevis imorgon!





Oscar lider lite över att vara tillsammans med en göteborgare, men egentligen vet han bara inte vad humor är.

- Springer du runt och köper upp alla fettisdagsbullar?
- Ja, jag semlar på dem!

- I vilket land e Luanda huvudstaden?
- Angola inte mej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha ha, måste testa dem på Andreas sen och se om han har kvar någon sån humor, gammal göteborgare som han är :)

2010-02-13 @ 12:24:01
Postat av: ♥ Jasas

HAHAHAHAHA, ni är bäst!



Jag skiiiiiter i att du inte har smink på dig. Men sen vad du tycker, det är ju en helt annan femma! :P Förstår att du inte "känner" för att visa upp foton här och där.. MEN JAG VILL SEEEE!

2010-02-13 @ 13:14:44
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0