Fäääädi

Lite imponerad blev jag, det tog bara runt 20 minuter innan Oscar märkte att jag färgat håret. Men han var inte säker på om jag gjort det igår eller idag. Och hade jag kommit på en dag han var i skolan när jag slängde ur mig en dag tidigare i veckan, hade han trott på det.

Men nu är jag färdig med gardinerna, julgardinerna till nä... ja, denna julen också. Skulle sytt köksgardiner men det blev inte idag. Tyget springer ju inte ifrån mig precis. Trött som ett as vart jag nu. Oscar pratar om att gå ner och handla fredagsmys men det känns som jag får sväva iväg från denna världen en stund, till tjatet från topmodellerna.

Har ni en bra fredag där ute i världen?

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jag vill också se om jag märker.. VIA FOTO HÄR INNE PÅ DIG OCH DIN NYA FÄRGNING! Pfft!



Jag har, som skrivet, en bra fredag! :D Har duuu?

2010-02-12 @ 19:44:45
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

hmmm.... jag vet inte om jag tror dig förrän jag sett bildbevis!



Jodå, trött som attan bara!

2010-02-12 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0