En fredagmorgon

Ja sedär, folk klagar sig blå och vad händer då? Jo då regnar det och så blir det halt och slask istället! Som om det är så mycket bättre än stadig snö.

Så nu gnäller jag på regnet (och dom som gnällt på snön), hah! Speciellt eftersom jag ska ut idag, och ta mig till jobbet. Det är ju inte det lättaste om man inte kan gå som man vill, när man ska ta sig över en väg utan nåt som underlättar för fotgägnare. Då är regn inte bra.

Men nu ska magen få mat. Oscar har kommit på ett jättebra recept på limpa/rostbröd och igår blev det ännu fastare och matigare sen sist. Nu är väl inte vitt bröd min favvo, men det är bätre än inget och ibland får man fuska för det är mums.

Ha en fin fredag ute i världen allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, kul att ni hittade till min blogg! har haft bloggadressen sen 2005 (dock är alla inlägg tidigare än 08 raderade) o är det namnet det är eftrsom jag heter jenny och mitt efternamn börjar på bokstaven n, mer spännande än så är det inte, haha!



Ha en härlig fredg o hoppas du kikar in igen! kram!

2010-02-26 @ 10:29:42
Postat av: Anneli

Nej, men ska snön bort så måste det bli såhär ;P



Ha en bra dag på jobbet!

2010-02-26 @ 13:28:51
Postat av: ♥ Jasas

Kommentar till gener-inlägget; HAHA, det var en lustig kommentar från din karl! :D Då har jag nog lite olika gener i mig, kanske, utan att veta om det? ;D



Kommentar till sen middags inlägget; Där har ju jag bra rutin(er) tack vare Mio! Äter frukost vid 7, lunch vid 12, fika vid 15 och kvällsmat vid 18. Och sen äter jag inget mer förrän 7 dagen efter. Om inte frukt? (gud vad bra det lät, det har jag inte tänkt på ens). Haha!



Så blir det även då jag jobbar.. fast då blir det ju lite omkastat om jag inte kan sätta mig och äta på jobb, när man gör det hemma, så att säga. men oftast är det plus minus noll!

2010-02-26 @ 22:37:55
URL: http://jasas.se
Postat av: ♥ Jasas

Jag älskar att det regnar (även om jag inte kan gå, haha). För nu är all snö borta från taket (tonvis) och ja, nu känns våren lite närmare! :D

2010-02-26 @ 22:39:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0