Det är kris

Jasas: Ja, det är just nyhetsbiten jag vill slippa (alltid) så Nyhetsmorgon är väl inte direkt mitt program, hehe. Men att dom börjar 6 är bra! Det är det som är så tråkigt med Vakna! att i radio sänder dom 6-10 men bara 6.30-9 på TV. Men det är ju bra att du hittat nåt du kan titta på/ha sällskap av!

Anneli: Haha ja, jag åt frukost strax efter 9 och kommer hem 11 timmar senare, på den tiden måste man äta nåt kände jag. Och jag la mig vid 21.20 igår, haha! Blev ju lite senare sen för Oscar kom in så klockan hann nog bli en timme senare innan jag somnade men det var ju tidigt ändå (för mig).





Bah, så muppigt. Jag som hade sett fram emot att vi skulle gå och lyssna på Oscars klasskompis som spelar ikväll, men han (Oscar, inte han som ska spela) är sjuk.

Och jag tycker i alla fall inte att man ska gå på spelning på kvällen om man inte kunde gå till skolan på dagen, för då har man ju ingen aning om om man kan gå dagen efter heller. Eller, aning har man väl men har man mycket frånvaro sen innan så känns det ju dumt om det kommer ut att man är hemma en vecka men kan springa på spelning ändå.

Så vi får väl hoppas att han ska spela här i Göteborget nån annan gång också så vi, eller ja jag då, kan få höra honom. Tror man kan säga att han spelar visor, ikväll skulle han spela eget material men även Björn afelafel (Azfelius? Auzfelius? Asfeliuz?). Men han är himla duktig av det jag hört på nätet. Oscar har frågat om han kan spela på vårt bröllop, så han tycker också han är bra.

Men sånt är det. Nu ska jag hitta på nåt att göra. Spelade monopol med datorn på Oscars dator men så ville haaan spela. Vad är det för stil? Ja, inte monopol då för då hade jag ju spelat det med honom. Ah, nåt hittar jag väl alltid på.

Kommentarer
Postat av: Chathrine

Nästan....AFzelius. :-)

2010-02-24 @ 14:52:49
Postat av: Anneli

Nej är man sjuk så är man sjuk även från nöjen, så tycker jag iaf. Men trist ändå att ni missar :(

2010-02-24 @ 17:38:04
Postat av: Anneli kommenterar inlägget ovan

Haha! Välkommen till vardagen! ;) De är söta när de sover ja, men i vaket tillstånd ;)

2010-02-24 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0