Det är inte så ovanligt som man kan tro

Ann-Sophie: Jo det hade jag ju tänkt men så tappade jag lusten heelt och hållet när det inte funkade igår, haha! Men det kommer, jag lovar!

Nu var det ett tag sen (sen sist?) det strulade för mig men fortfarande går det ju inte att gå in på alla inlägg och kommentera dom. Har jag inte märkt hos nån annan längre men det är la klart att det ska vara så här, haha! Men ne blä, blogg.se tycker vi inte om nu.





Hittade precis ett inlägg på Kunden har (inte alltid) rätt som var ganska klockren får jag säga.

Vet inte hur många gånger det kommer in kunder till oss med "standard fönster", "standard bord", "standard säng" eller nåt annat som det inte finns nån standard på.

Och alla får samma svar: "Det finns inget standard"

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltså... jag gillar inte den sidan många gånger, för jag tycker att det är mycket idiotförklaringar av kunder både är och där, men detta är ju... Undrar också om det handlar om busringning. Ska man dra en sladd så mäter man väl ut hur lång den behöver vara?

2010-02-22 @ 10:59:04
Postat av: ♥ Jasas

Haha, ja standard tycker jag alltid mig höra då man går in på ställen som IKEA, JYSK osv.

2010-02-22 @ 18:34:07
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0