Desperate Housewives för hela slanten

MAJ GAD vilken god mat! Det var nog den godaste tacogratängen vi ätit! Perfekt med allt ifrån smak till konsistens. Vet inte om det var för att jag hade dubbelt med krydda, men gudagott var det!

Så nu är magen både toppenglad och fylld till toppen. Så gott så man önskade att man kunde pressa i sig liite, liite till. Men så blir man så mätt. Så jag får titta vidare på Desperate Housewives här i soffan bredvid Oscar som sitter och tittar på... Spartaka? Eller vad den nu hette? Typ som Rom så det var inget jag var intresserad av - inte för att jag sett Rom heller men ändå.

Lite roligt med Desperate Housewives också, jag tittar på första säsongen och där berättar Tom för sin pappa, som det precis har kommit fram att han varit otrogen i många år, att han har gjort nåt som Lynette inte kan få reda på. Och innan sa hon att är han otrogen så lämnar hon honom. Sen i senare säsonger får man ju vet att Tom har en dotter med en annan kvinna, som om jag inte minns fel antingen var något äldre än deras äldsta, eller något yngre. Men han höll henne hemlig hela tiden.

Annars brukar ju sånt komma fram relativt nära så man kommer ihåg men jag hade inget minne av att han sagt så, eller det om hans pappa. Men det var lite kul när man såg det nu då. Och nu håller dom på med Mary Alices död och hemligheten, och jag minns inte för fem öre vad det var som hände. Några små, små saker men inte alls vad det var.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tacopaj är så himla gott! :)



Ville bara titta in en sväng. Svarade på ditt mail och läste sen din kommentar i min blogg. Men jo, jag var och jobbade igår - ville bara ha sagt det :)



Ha en trevlig dag! Kram!

2010-02-06 @ 11:26:44
Postat av: ♥ Jasas

Jag kunde inte kommentera förra inlägget :C Kommer upp någon sån "404" sida. Men stackars din pappas rygg.. och har han tur så får han väl stolen lagom till nästa vinter?



MUMS för tacogratäng! SÅ gott och smarrigt! Ibland vill man bara inte bli mätt, helt enkelt!



Vad häftigt att titta om på säsongerna, haha! Det blir lite "aha" upplevelser över det hela ju.



2010-02-06 @ 22:32:39
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0