Dagens I-landsproblem

Jag funderar på om det är dags att bygga om klädkammaren till en toalett. Om inte; bör vi inte flytta till ett ställa nästa gång med bara en toalett. Jag hoppas ni förstår vart jag är påväg med det här.

Förra veckan i alla fall, var våra blåsor och tarmar sammanlänkade. "Ska du bajsa? Jag måååste kissa först!!" eller "Men jaaaaag är ju bajsnödig nu!" heela veckan lång. Aldrig förut har jag haft såna problem med en toa på två personer, hah!

Eller när tarmar och blåsor inte planerar efter samma schema som vi kanske gjort. "Åh, en dusch strax kanske? Jaha, gick du dit nu..." och så är det bara att vänta tills det går att gå in utan gasmask. Det är väl för väl att det är tio minuter kvar på Top Model på TV.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hahaha, och jag som alltid tyckt att det varit lite "att ta i" då tvåor har 2 toaletter! Men nu vet jag! ;D

2010-02-10 @ 21:42:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0