7 saker du inte visste om mig

Jag hittade en utmaning inne hos Jasas, och jag är ju inte sen att anta utmaningar men denna är lite klurig. Man ska komma på sju saker om sig själv som man inte tror att ingen vet om en (fast, att få vet det tycker jag räknas också). Den lätta delen var dock att länka tillbaka till Hanna, så jag länkar först.


.- När jag var liten skrev jag mitt namn LENNI (j:et bakochfram, inte med l) eller helt bakochfram, INNEJ, utan att se vad som var fel. Det tog även lång tid innan jag lärde mig att mitt andra namn stavas med k och inte c som jag alltid gjorde.

.- Jag har alltid, alltid, alltid velat ha syskon och lekte mycket när jag var liten att saker och ting var en bebis/mitt syskon. Och när Anton väl kom tänkte jag några gånger att det hade varit roligare med en lillasyster, haha!

.- Jag är den elaka och den som bestämmer mest i vårat förhållande. Bossig är bara förnamnet men efter fyra år börjar Oscar lära sig att stå på sig eller säga ifrån så jag kommer ner på mänsklig nivå och kan resonera. Det handlar om att både ge och ta.

.- Många, många gånger tänker jag på hur det varit om jag inte hoppat av gymnasiet. Känns inte som sista ett och ett halvt året varit så himla lyckade för mig på nåt sätt, men idag ångrar jag nåt så in i bomben att jag hoppade av, och inte får tummen ur att fortsätta idag.

.- Jag lärde mig simma när jag var 7 år och skämdes över att gå på simskola för jag trodde att alla kunde simma vid den åldern, trots att det fanns äldre barn än mig där - även om jag inte visste att dom var det då. Cykla lärde jag mig när jag var... 8 eller 9.

.- Trots att jag ska föreställa säljare så klarar jag inte av det där falska där man hittar på saker som låter bra eller "Jag har den hemma" utan allt jag säger till kunderna är sanning, även om jag kanske säger det på mitt sätt, men jag hittar aldrig på nåt så nåt ska låta bättre.

.- Mina planer när jag var yngre var att ta studenten, flytta till Finland och lära mig finska och plugga där, träffa en kille och skaffa barn när jag var ung. När jag var ännu mindre var mina drömyrken tennisproffs, läkare och lärare.


Det gick faktiskt, tog bara sisådär en kvart eller så, haha!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Intressant! :D

Jag är likadan som dig i förhållanden. The boss! :P

2010-02-21 @ 11:05:51
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Anneli

Oh, här fick jag lärt mig ett och annat :D

2010-02-21 @ 12:09:04
Postat av: ♥ Jasas

Jag kunde inte kommentera förra inlägget; MEN JAG HÅLLER MED DIG I ALLA PUNKTER! Speciellt dom som har jobb som måste ta del av snön, även om dom inte vill.

2010-02-21 @ 21:19:47
URL: http://jasas.se
Postat av: ♥ Jasas

Wow, man lär sig något nytt varje dag. Nu lärde jag mig massa av dig! Kul att du gjorde utmaningen! :D

2010-02-21 @ 21:21:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0