Visste du att...

...att jag vill -
...att min senaste kyss - var i dörren när Oscar skulle gå?
...att jag lyssnar mest på - denna låten heeela tiden nu?
...att jag pratar - värmländska när jag är övertrött och flummig?
...att jag inte gillar - blodpudding, svamp, ärtsoppa och vita/bruna bönor?
...att min bästa vän är - också min sambo, fästman och älskare?
...att min första riktiga kyss - minns jag inte för den tiden inte är värd att minnas?
...att jag avskyr - oärliga människor som inte vågar står för vad dom tycker?
...att kärlek är - nåt så otroligt viktigt i mitt liv?
...att jag gillar att - att känna mig som en hemmafru?
...att jag alltid kommer att - vara en riktig pryltok?
...att jag är hemligt förälskad i - någon så hemlig att jag inte vet det själv?
...att sist jag grät var - nångång så länge sen så jag inte minns när det var?
...att min mobiltelefon är - inte så fin som den kunde vara?
...att när jag vaknar på morgonen - brukar Oscar få säga till mig att min klocka ringer?
...att innan jag går och lägger mig - tycker jag om att bara stå och kramas?
...att idag har jag - bajsat två gånger redan?
...att jag just nu tänker på - hur mysigt det vore med en kram från en viss man?
...att i kväll ska jag - ligga och mysa i sängen och titta på Roast på Berns?
...att i morgon kommer jag - få se vad jag ska hitta på? IKEA, maybe?
...att jag hoppas - egentligen, innerst inne, inte på att få fast jobb det närmsta?
...att jag verkligen vill - få ordning så detta kan bli det mysiga hem det kan vara?
...att jag snodde listan från - Anna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0