Tiden

Störigt för övrigt att kommentarerna inte funkar som det ska, eller ja mer att ni tydligen inte kan kommentera alla inlägg. Störande? Ja.


Snart dags att bege sig igen. Kom på i tid att väskan ska ju packas också, för mamma hämtar mig på jobbet på väg till badet. Så väskan får ju vara med dit, och det hade jag nästan glömt när jag låg här i soffan och tänkte att jag hade lite mer tid innan jag skulle fixa mig.

Men trött är jag. Blev senare än vad jag ville igår så klockan hann nog bli 22.30 minst innan jag somnade och det var ju inte planen direkt. Men jag ska nog lyckas hålla mig vaken dom timmarna jag är på jobbet och på badet. Jag ska försöka, i alla fall.

Det var nåt jag skulle kolla, jag minns inte riktigt vad? Börjar kännas som flera saker nu men det kommer la? Ne, ska börja dra mig nu. Hoppas ni alla får en toppendag!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Det brukar vara översta inlägget som dummar sig (eller har dummat sig de 3 senaste dagarna), men nu verkar det funka, igen :D



Klart att du orkar, du är så duktig! Och badet är ju gräjt! :)

2009-09-13 @ 17:06:15
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hoppas du fick en bra dag trots att var trött, kram!

2009-09-13 @ 22:02:10
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0