Tänkte bara säga

Jasas: Haha jag tror att veckan fortsatt bra? Ne men jo, jag hann den tidiga bussen idag och allt så visst har det fortsatt bra! Den satt genom skosulan så jag fick ju bara in en liten tagg, men som gjorde hål i foten men jag tog det för en sten, och sen ett sår bara.
Hahaha ser nu hur tokigt jag skrev! 8-10 (eller strax innan) är mötet "bara", sen är det ju arbetstid vanligtvis 9.45-19.15 så jag menade att jag jobbade 8-19.15 idag.





Jag ser på One Tree Hill istället för att skriva här. Ja, svarade ju som ett inlägg till Hanna så ni får läsa det? Nanar ganska granterat när jag sett färdig sååå.... Ja, god natt!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Jag trodde helt seriöst att ni hade ett möte som var så långt :O Blev ju faktiskt imponerad!!!



JAHA, jag trodde att det satt i din fot. Jag tänkte, va? Jag tror jag är för trött då jag läser bloggar - för jag verkar ju rent av trög då ljuset går upp för mig, då du svarar på mina kommentarer. HAHA.



Hoppas du sover gott! Saknar dig :)

2009-09-15 @ 22:37:57
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0